კოკა-კოლა
კოკა-კოლამ კოვიდ პანდემიის შემდეგ განწყობის ასამაღლებელი კამპანია წამოიწყო. კამპანიის მიზანი იყო, რომ კოკა-კოლას ახალი ენერგიით წაეხალისებინა და მომხმარებლისთვის განწყობა აემაღლებინა: კოკა-კოლას ყველა ბოთლი ენერგიითაა სავსე, რომელიც განწყობას გიმაღლებთ.
შევქმენით კამპანია „იპოვე შენი რითმი“: ქვეყნის მასშტაბით სპეციალური ფლეილისთები QR კოდებით გამოვაქვეყნეთ და მისი დასკანერებისას მომხმარებელი Spotify-ს სპეციალურად შექმნილ ფლეილისთზე, გადადიოდა, რომელიც კონკრეტული ლოკაციისთვის იყო შექმნილი. აგრეთვე, კამპანიასთან დაკავშირებით გადავიღეთ სარეკლამო რგოლები. McCann Tbilisi პირველი სააგენტოა საქართველოში, რომელმაც Spotify-სთან ითანამშრომლა.