შეუფასებელი ისტორიები ხელოვნების სასახლიდან
COVID-19-ის პანდემიის გამო, ქვეყნების უმეტესობამ საგანგებო მდგომარეობა გამოაცხადა. საქართველო ერთ-ერთი მათგანი იყო. მოქალაქეებს უსაფრთხოებისა და ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად სახლში დარჩენა სჭირდებოდათ. McCann თბილისის გუნდმა, Mastercard-თან ერთად, გადაწყვიტა ეს სახლში ყოფნის პერიოდი ქართველებისთვის (და არა მხოლოდ) უფრო საინტერესო და პროდუქტიული გაეხადა. Mastercard-მა ყველასთვის გახსნა ხელოვნების სასახლის საცავის კარი.
კარანტინის 5 კვირის განმავლობაში, ხელოვნების სასახლის დირექტორმა - გიორგი კალანდიამ ჩაწერა მოკლე ვიდეოები, რომლებშიც მოგვითხრობდა ხელოვნების სასახლის საცავში დაცული უნიკალური ნივთების შესახებ. მან Mastercard-ის აუდიტორიას მიაწოდა ინფორმაცია ისეთი ისტორიული ფაქტებისა და არტეფაქტების შესახებ, რომლებიც ფართოდ არ არის ცნობილი და ერთგვარ შეუფასებელ ინფორმაციას წარმოადგენს. ნივთები უნიკალურია და მათი ისტორიები - შთამბეჭდავი. ვიდეოები აიტვირთა Mastercard-ის სოციალურ მედიაში და მათ ჰქონდათ ინგლისური სუბტიტრები, რათა უცხოელებისთვისაც მარტივი გასაგები ყოფილიყო ეს ისტორიები. Mastercard-ის აუდიტორია კმაყოფილი და მოხარული იყო, რომ ჰქონდათ შესაძლებლობა მოესმინათ ეს მომხიბვლელი ისტორიები უნიკალური ნივთების შესახებ.
COVID-19-ის პანდემიის გამო, ქვეყნების უმეტესობამ საგანგებო მდგომარეობა გამოაცხადა. საქართველო ერთ-ერთი მათგანი იყო. მოქალაქეებს უსაფრთხოებისა და ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად სახლში დარჩენა სჭირდებოდათ. McCann თბილისის გუნდმა, Mastercard-თან ერთად, გადაწყვიტა ეს სახლში ყოფნის პერიოდი ქართველებისთვის (და არა მხოლოდ) უფრო საინტერესო და პროდუქტიული გაეხადა. Mastercard-მა ყველასთვის გახსნა ხელოვნების სასახლის საცავის კარი.
კარანტინის 5 კვირის განმავლობაში, ხელოვნების სასახლის დირექტორმა - გიორგი კალანდიამ ჩაწერა მოკლე ვიდეოები, რომლებშიც მოგვითხრობდა ხელოვნების სასახლის საცავში დაცული უნიკალური ნივთების შესახებ. მან Mastercard-ის აუდიტორიას მიაწოდა ინფორმაცია ისეთი ისტორიული ფაქტებისა და არტეფაქტების შესახებ, რომლებიც ფართოდ არ არის ცნობილი და ერთგვარ შეუფასებელ ინფორმაციას წარმოადგენს. ნივთები უნიკალურია და მათი ისტორიები - შთამბეჭდავი. ვიდეოები აიტვირთა Mastercard-ის სოციალურ მედიაში და მათ ჰქონდათ ინგლისური სუბტიტრები, რათა უცხოელებისთვისაც მარტივი გასაგები ყოფილიყო ეს ისტორიები. Mastercard-ის აუდიტორია კმაყოფილი და მოხარული იყო, რომ ჰქონდათ შესაძლებლობა მოესმინათ ეს მომხიბვლელი ისტორიები უნიკალური ნივთების შესახებ.