ნაბეღლავი – ქართველების საყვარელი წყალი
ნაბეღლავის მინერალური წყალი ერთ-ერთი უძველესი და პოპულარული ქართული პროდუქტია, რომელიც ასევე ცნობილია საერთაშორისო ბაზარზე. მიუხედავად ამისა, ბრენდი არ იყო ცნობილი კომუნიკაციით ან რეკლამით, აქამდე.
McCann Tbilisi-მა შექმნა გამორჩეული კრეატიული კამპანია - "ქართველების საყვარელი წყალი". კამპანიის ფარგლებში გადავიღეთ ვიდეო რგოლი, რომელიც ადვილად ერგება როგორც ქართულ ისე საერთაშორისო ბაზარს. ამასთანავე, ყველასთვის გასაგები რომ იყოს რომ საუბარია „ქართველების საყვარელ წყალზე“. სააგენტომ აღმოაჩინა ის ნიშა, რომელიც ბრენდმა მომხმარებელთა აღქმაში უნდა დაიჭიროს და სტატისტიკურად ის რეალურ ფაქტებზეა დაფუძნებული - ნაბეღლავი, ბოლო წლების მონაცემებით, საქართველოში საშუალო სამომხმარებლო კალათაში შედის. ეს პროდუქტი რეალურად შექმნილია ხალხისთვის, განურჩევლად მათი ასაკისა, სქესისა და ინტერესებისა. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, ეს მართლაც ქართველების საყვარელი წყალია, ამიტომ McCann Tbilisi-მა მიიღო ეს ხედვა და გააკეთა ის, რასაც ყოველთვის საუკეთესოდ აკეთებს, კარგად ნათქვამი სიმართლე მომხმარებლებისთვის.
ნაბეღლავის მინერალური წყალი ერთ-ერთი უძველესი და პოპულარული ქართული პროდუქტია, რომელიც ასევე ცნობილია საერთაშორისო ბაზარზე. მიუხედავად ამისა, ბრენდი არ იყო ცნობილი კომუნიკაციით ან რეკლამით, აქამდე.
McCann Tbilisi-მა შექმნა გამორჩეული კრეატიული კამპანია - "ქართველების საყვარელი წყალი". კამპანიის ფარგლებში გადავიღეთ ვიდეო რგოლი, რომელიც ადვილად ერგება როგორც ქართულ ისე საერთაშორისო ბაზარს. ამასთანავე, ყველასთვის გასაგები რომ იყოს რომ საუბარია „ქართველების საყვარელ წყალზე“. სააგენტომ აღმოაჩინა ის ნიშა, რომელიც ბრენდმა მომხმარებელთა აღქმაში უნდა დაიჭიროს და სტატისტიკურად ის რეალურ ფაქტებზეა დაფუძნებული - ნაბეღლავი, ბოლო წლების მონაცემებით, საქართველოში საშუალო სამომხმარებლო კალათაში შედის. ეს პროდუქტი რეალურად შექმნილია ხალხისთვის, განურჩევლად მათი ასაკისა, სქესისა და ინტერესებისა. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, ეს მართლაც ქართველების საყვარელი წყალია, ამიტომ McCann Tbilisi-მა მიიღო ეს ხედვა და გააკეთა ის, რასაც ყოველთვის საუკეთესოდ აკეთებს, კარგად ნათქვამი სიმართლე მომხმარებლებისთვის.