კოკა-კოლას სტიკერები ვაიბერში
კოკა-კოლას რეკლამების გარეშე საშობაო პერიოდი ძალიან მოსაწყენი იქნებოდა. როგორც მთელ მსოფლიოში, კოკა-კოლას რეკლამები საქართველოშიც ყველას უყვარს.
2018 წლის შობას, McCANN-ის გუნდმა და კოკა-კოლამ გადაწყვიტეს შეექმნათ რაღაც განსაკუთრებული ქართული ბაზრისთვის, რათა აუდიტორიას თავი დაფასებულად და ღირებულად ეგრძნო. ასე და ამიტომ შევქმენით პირველი ქართული Viber სტიკერების პაკეტი, რომელიც მთელ ქვეყანაში ვირუსულად გავრცელდა.
შეიქმნა 28 სტიკერი, რომელიც მოიცავდა ადგილობრივ ხუმრობებს, ახალი წლის მისალოც ფრაზებს, კოკა-კოლას საშობაო მისიებს, ქართულ კერძებსა და პროდუქტთან დაკავშირებულ საახალწლო სიმბოლოებს. სტიკერები ინტეგრირებული იყო კოკა-კოლას გლობალურ კამპანიაში – #besanta. სტიკერების პაკეტი უფასოდ იყო ხელმისაწვდომი Viber-ის სტიკერების ბაზარზე და ქართველი მომხმარებლებისთვის სპეციალური ბანერით იყო წარდგენილი, რომელიც სტიკერების ბაზრის სათაურში იყო განთავსებული.
კოკა-კოლას რეკლამების გარეშე საშობაო პერიოდი ძალიან მოსაწყენი იქნებოდა. როგორც მთელ მსოფლიოში, კოკა-კოლას რეკლამები საქართველოშიც ყველას უყვარს.
2018 წლის შობას, McCANN-ის გუნდმა და კოკა-კოლამ გადაწყვიტეს შეექმნათ რაღაც განსაკუთრებული ქართული ბაზრისთვის, რათა აუდიტორიას თავი დაფასებულად და ღირებულად ეგრძნო. ასე და ამიტომ შევქმენით პირველი ქართული Viber სტიკერების პაკეტი, რომელიც მთელ ქვეყანაში ვირუსულად გავრცელდა.
შეიქმნა 28 სტიკერი, რომელიც მოიცავდა ადგილობრივ ხუმრობებს, ახალი წლის მისალოც ფრაზებს, კოკა-კოლას საშობაო მისიებს, ქართულ კერძებსა და პროდუქტთან დაკავშირებულ საახალწლო სიმბოლოებს. სტიკერები ინტეგრირებული იყო კოკა-კოლას გლობალურ კამპანიაში – #besanta. სტიკერების პაკეტი უფასოდ იყო ხელმისაწვდომი Viber-ის სტიკერების ბაზარზე და ქართველი მომხმარებლებისთვის სპეციალური ბანერით იყო წარდგენილი, რომელიც სტიკერების ბაზრის სათაურში იყო განთავსებული.