HeforShe
McCANN-ის გუნდმა ითანამშრომლა გაეროს ქალთა ორგანიზაციასთან და დაიწყო სოციალური კამპანია გენდერული თანასწორობის იდეის განსახორციელებლად HeForShe სტრატეგიის ფარგლებში.
ქართულ ენაში არ არსებობს გრამატიკული სქესი. ეს ფაქტი ხაზს უსვამს გენდერული თანასწორობის იდეას, რომელიც ჩადებულია ერის ეთნოფსიქოლოგიაში. ჩვენ გამოვიყენეთ ეს ინფორმაცია ძირითადი გზავნილის მქონე ქოლგა კომუნიკაციის შესაქმნელად: “ქართული ენა სქესს არ ასხვავებს. Რატომ ასხვავებ შენ?”
ამ კამპანიის მიზანი იყო საზოგადოების მიყვანა თვითშემეცნების მომენტამდე - როდესაც ისინი გააცნობიერებენ საკუთარ ქვეცნობიერ გენდერულ მიკერძოებას. მომზადდა ვიდეოები და პოსტერები სხვადასხვა სპორტის სახეობის მამაკაცი და ქალი სპორტსმენების მონაწილეობით, გაერთიანებული თანასწორობის იდეის გარშემო. ერთ-ერთმა პოსტერმა რამდენიმე ჯილდოც კი მოიპოვა ტოკიოს საერთაშორისო ფოტო დაჯილდოებაზე (TIFA). ასევე მოვამზადეთ ვიდეო ტრადიციული სპორტული რეკლამის სტილში მამაკაც რაგბის მოთამაშეზე, ვიდეოს ბოლოს ვლინდება, რომ სინამდვილეში ჩვენ ვსაუბრობდით ქალზე და მაყურებელს დავუსვით შეკითხვა - "რატომ იფიქრეთ, რომ ჩვენ ვსაუბრობდით მამაკაცზე და არა ქალზე?" ამ კამპანიამ აუდიტორია იდეასთან დააკავშირა როგორც ᲘᲜᲢᲔᲚᲔᲥᲢᲣᲐᲚᲣᲠᲐᲓ, ისე ᲔᲛᲝᲪᲘᲣᲠᲐᲓ.
McCANN-ის გუნდმა ითანამშრომლა გაეროს ქალთა ორგანიზაციასთან და დაიწყო სოციალური კამპანია გენდერული თანასწორობის იდეის განსახორციელებლად HeForShe სტრატეგიის ფარგლებში.
ქართულ ენაში არ არსებობს გრამატიკული სქესი. ეს ფაქტი ხაზს უსვამს გენდერული თანასწორობის იდეას, რომელიც ჩადებულია ერის ეთნოფსიქოლოგიაში. ჩვენ გამოვიყენეთ ეს ინფორმაცია ძირითადი გზავნილის მქონე ქოლგა კომუნიკაციის შესაქმნელად: “ქართული ენა სქესს არ ასხვავებს. Რატომ ასხვავებ შენ?”
ამ კამპანიის მიზანი იყო საზოგადოების მიყვანა თვითშემეცნების მომენტამდე - როდესაც ისინი გააცნობიერებენ საკუთარ ქვეცნობიერ გენდერულ მიკერძოებას. მომზადდა ვიდეოები და პოსტერები სხვადასხვა სპორტის სახეობის მამაკაცი და ქალი სპორტსმენების მონაწილეობით, გაერთიანებული თანასწორობის იდეის გარშემო. ერთ-ერთმა პოსტერმა რამდენიმე ჯილდოც კი მოიპოვა ტოკიოს საერთაშორისო ფოტო დაჯილდოებაზე (TIFA). ასევე მოვამზადეთ ვიდეო ტრადიციული სპორტული რეკლამის სტილში მამაკაც რაგბის მოთამაშეზე, ვიდეოს ბოლოს ვლინდება, რომ სინამდვილეში ჩვენ ვსაუბრობდით ქალზე და მაყურებელს დავუსვით შეკითხვა - "რატომ იფიქრეთ, რომ ჩვენ ვსაუბრობდით მამაკაცზე და არა ქალზე?" ამ კამპანიამ აუდიტორია იდეასთან დააკავშირა როგორც ᲘᲜᲢᲔᲚᲔᲥᲢᲣᲐᲚᲣᲠᲐᲓ, ისე ᲔᲛᲝᲪᲘᲣᲠᲐᲓ.