Coca-Cola Uplift – დაიჭირე შენი რიტმი

2021 წლის ზაფხულში Coca-Cola-მ გლობალური კამპანია “Coke Summer & Music Uplift Breaks” წამოიწყო. მთელი კამპანიის მიზანი იყო მუსიკის საშუალებით გაეხალისებინა და შთაეგონებინა მსოფლიო პანდემიით დაღლილი ხალხი და აუდიტორიის განწყობა აემაღლებინა სლოგანით “დაიჭირე შენი რიტმი”.

 

საქართველოში კომუნიკაცია საინტერესო შემოქმედებითი ფორმებით გავრცელდა. McCann Tbilisi-ის გუნდმა გამოიყენა ქართველების სიყვარული მუსიკისადმი და შეიმუშავა უნიკალური, ლოკალური იდეა, რომელიც ქვეყანაში მუსიკის დიდი დოზის შემოტანას გულისხმობდა. Spotify-ზე შეიქმნა სპეციალური QR კოდები Coke-ის ბრენდინგით, რომლებიც სხვადასხვა ფლეილისტებს წარმოადგენდა და მთელ საქართველოში გაიფანტა. სმარტფონით მათი სკანირების შემდეგ, მომხმარებელი პოულობდა Spotify-ის ფლეილისტს – ვიზუალურად მიმზიდველ და ადვილად სკანირებად მასალას, რომელიც შეიცავდა მუსიკას სხვადასხვა ცხოვრების სტილის, განწყობისა და იდენტობისთვის, უნიკალურად დაკავშირებულს კონკრეტულ ადგილმდებარეობებთან.

Coca-Cola Uplift – დაიჭირე შენი რიტმი

Coca-Cola-ს არ დავიწყებია აუდიტორია, რომელიც იზოლირებული იყო ან სხვადასხვა მიზეზის გამო იშვიათად ტოვებდა სახლს. Wolt-ის მიტანის სერვისით საყვარელი მენიუს შეკვეთისას, მომხმარებლებს ურიგდებოდათ კოკა-კოლის მაგნიტური ბარათი გამორჩეული ვიზუალით, რომელიც შეიცავდა შეკვეთილი კერძისთვის შესაფერის ფლეილისტს. Uplift კამპანიის კულმინაცია იყო მუსიკალური ვიდეო, რომელიც გამოხატავდა მთელი კომუნიკაციის სულისკვეთებას. ის გადაღებულ იქნა ბათუმის ეკლექტურ ქუჩებში, ცნობილი ქართველი არტისტების ეკო დეისაძისა და ვინდა ფოლიოს ორიგინალური მუსიკის თანხლებით.

უკან

2021 წლის ზაფხულში Coca-Cola-მ გლობალური კამპანია “Coke Summer & Music Uplift Breaks” წამოიწყო. მთელი კამპანიის მიზანი იყო მუსიკის საშუალებით გაეხალისებინა და შთაეგონებინა მსოფლიო პანდემიით დაღლილი ხალხი და აუდიტორიის განწყობა აემაღლებინა სლოგანით “დაიჭირე შენი რიტმი”.

 

საქართველოში კომუნიკაცია საინტერესო შემოქმედებითი ფორმებით გავრცელდა. McCann Tbilisi-ის გუნდმა გამოიყენა ქართველების სიყვარული მუსიკისადმი და შეიმუშავა უნიკალური, ლოკალური იდეა, რომელიც ქვეყანაში მუსიკის დიდი დოზის შემოტანას გულისხმობდა. Spotify-ზე შეიქმნა სპეციალური QR კოდები Coke-ის ბრენდინგით, რომლებიც სხვადასხვა ფლეილისტებს წარმოადგენდა და მთელ საქართველოში გაიფანტა. სმარტფონით მათი სკანირების შემდეგ, მომხმარებელი პოულობდა Spotify-ის ფლეილისტს – ვიზუალურად მიმზიდველ და ადვილად სკანირებად მასალას, რომელიც შეიცავდა მუსიკას სხვადასხვა ცხოვრების სტილის, განწყობისა და იდენტობისთვის, უნიკალურად დაკავშირებულს კონკრეტულ ადგილმდებარეობებთან.

Coca-Cola-ს არ დავიწყებია აუდიტორია, რომელიც იზოლირებული იყო ან სხვადასხვა მიზეზის გამო იშვიათად ტოვებდა სახლს. Wolt-ის მიტანის სერვისით საყვარელი მენიუს შეკვეთისას, მომხმარებლებს ურიგდებოდათ კოკა-კოლის მაგნიტური ბარათი გამორჩეული ვიზუალით, რომელიც შეიცავდა შეკვეთილი კერძისთვის შესაფერის ფლეილისტს. Uplift კამპანიის კულმინაცია იყო მუსიკალური ვიდეო, რომელიც გამოხატავდა მთელი კომუნიკაციის სულისკვეთებას. ის გადაღებულ იქნა ბათუმის ეკლექტურ ქუჩებში, ცნობილი ქართველი არტისტების ეკო დეისაძისა და ვინდა ფოლიოს ორიგინალური მუსიკის თანხლებით.

Coca-Cola Uplift – დაიჭირე შენი რიტმი
უკან

ჩვენთან თანამშრომლობის დაწყება მარტივია. ჩანიშნეთ შეხვედრა და ჩვენ მალევე დაგიკავშირდებით