კოკა-კოლა ენერჯი
კოკა-კოლამ საქართველოს ბაზარზე ახალი ენერგეტიკული სასმელი 2019 წლის სექტემბერში გამოუშვა. სასმელი ეფუძნებოდა კონცეფციას “გემო, რომელიც გიყვარს, ენერგია, რომელიც გჭირდება”. McCann თბილისის გუნდმა იმუშავა პროდუქტის გარშემო დიდი აჟიოტაჟის შექმნაზე, რათა სასმელი ადვილად ამოსაცნობი ყოფილიყო ადგილობრივებისთვის და ავტომატურად დაკავშირებულიყო პოზიტიურ ენერგიასთან.
ჩვენმა გუნდმა კამპანიაში ჩართო ცნობილი ქართველი მოცეკვავეები და ინფლუენსერები და ეს აქტივობა სოციალურ მედიაში გავრცელდა როგორც საცეკვაო გამოწვევა მათ შორის. ჩვენ ჩავწერეთ ვიდეოები, სადაც ინფლუენსერები სარეკლამო რგოლის მუსიკაზე ცეკვავდნენ, რათა გაგვეძლიერებინა კავშირი "Coke Energy = პოზიტიური ენერგია". მუსიკა და საცეკვაო მოძრაობები სპეციალურად ამ პროდუქტისთვის შეიქმნა. ჩვენ გამოვიყენეთ ჰეშთეგი #განეწყვეენერგიისთვის, რათა ყველა ეს ვიდეო ერთად შეგვეკრიბა სოციალურ ქსელებში. ამ ინფლუენსერ კამპანიის შედეგად, “კოკა-კოლა ენერჯის” არ გასჭირვებია ბაზარზე კონკურენტუნარიანი მოთამაშე გამხდარიყო და საზოგადოების უმეტესობა ცნობდა პროდუქტს, როცა მის მუსიკას ისმენდა.
კოკა-კოლამ საქართველოს ბაზარზე ახალი ენერგეტიკული სასმელი 2019 წლის სექტემბერში გამოუშვა. სასმელი ეფუძნებოდა კონცეფციას “გემო, რომელიც გიყვარს, ენერგია, რომელიც გჭირდება”. McCann თბილისის გუნდმა იმუშავა პროდუქტის გარშემო დიდი აჟიოტაჟის შექმნაზე, რათა სასმელი ადვილად ამოსაცნობი ყოფილიყო ადგილობრივებისთვის და ავტომატურად დაკავშირებულიყო პოზიტიურ ენერგიასთან.
ჩვენმა გუნდმა კამპანიაში ჩართო ცნობილი ქართველი მოცეკვავეები და ინფლუენსერები და ეს აქტივობა სოციალურ მედიაში გავრცელდა როგორც საცეკვაო გამოწვევა მათ შორის. ჩვენ ჩავწერეთ ვიდეოები, სადაც ინფლუენსერები სარეკლამო რგოლის მუსიკაზე ცეკვავდნენ, რათა გაგვეძლიერებინა კავშირი "Coke Energy = პოზიტიური ენერგია". მუსიკა და საცეკვაო მოძრაობები სპეციალურად ამ პროდუქტისთვის შეიქმნა. ჩვენ გამოვიყენეთ ჰეშთეგი #განეწყვეენერგიისთვის, რათა ყველა ეს ვიდეო ერთად შეგვეკრიბა სოციალურ ქსელებში. ამ ინფლუენსერ კამპანიის შედეგად, “კოკა-კოლა ენერჯის” არ გასჭირვებია ბაზარზე კონკურენტუნარიანი მოთამაშე გამხდარიყო და საზოგადოების უმეტესობა ცნობდა პროდუქტს, როცა მის მუსიკას ისმენდა.