ჭეშმარიტება კორონავირუსზე
ძვირფასო მკითხველო და McCann-ის მეგობარო,
“ეს უპრეცედენტო დროა” – ეს არის ფრაზა, რომელიც გვესმის მედიასა და საუბრებში მაშინ, როდესაც მსოფლიო საუკუნის პანდემიის ტყვეობაშია. ეჭვგარეშეა, რომ დღეს მცხოვრებ ადამიანთაგან ცოტას თუ უნახავს ასეთი მასშტაბის საზოგადოებრივი ჯანდაცვის კრიზისი. და უდავოა, რომ კორონავირუსის პანდემიის გავლენა უამრავი გზით შეცვლის ჩვენს სამყაროს.
თუმცა, როდესაც კაცობრიობის საერთო ისტორიას ვუყურებთ, ვიცით, რომ კრიზისის დაძლევა ჩვენი მემკვიდრეობის ფუნდამენტური განზომილებაა. სირთულეების გადალახვისას, კაცობრიობამ შეიმუშავა არა მხოლოდ მოკლევადიანი ტაქტიკა და გრძელვადიანი სტრატეგიები ისტორიული გამოწვევების დასაძლევად, არამედ ძირითადი ღირებულებები, რომლებიც გვაერთიანებს. ეს ადამიანური ჭეშმარიტებები გვეხმარება გავიაზროთ გარემოებები, რომლებიც ხშირად ჩვენს კონტროლს მიღმა გვეჩვენება.
როგორც კულტურის მკვლევრები, ჩვენ გამოვაქვეყნებთ მასალების სერიას, რომელიც მოგვცემს უშუალო კულტურული კონტექსტის ახლო ხედვას და ამავდროულად უფრო ფართო პერსპექტივას სტრატეგიული ხედვის, შემოქმედებითი ამბიციისა და ჰუმანიტარული რეაგირების შესაძლებლობისთვის. ამ მასალებიდან პირველია კვლევა, რომელიც ჩაატარეს McCann Worldgroup-ის სტრატეგიულმა გუნდებმა, მისმა წარმომადგენლობებმა და პარტნიორმა წევრებმა სხვადასხვა ქვეყანაში. McCann-ში ამაზე მომუშავე გუნდს ვუწოდებთ ჭეშმარიტების ჩემპიონებს.
კვლევა აჩვენებს, რას ელიან მომხმარებლები და საზოგადოება ძირითადად ბრენდებისგან, როგორია საერთო ყურადღება პანდემიის მიმართ, ვინ არიან საუკეთესო მოთამაშეები ერებთან კომუნიკაციაში, რას გრძნობენ ადამიანები პანდემიის რისკების წინაშე, როგორ უახლოვდებიან საყვარელ ადამიანებს, საყვარელ ბრენდებს, საყვარელ თემებს და ა.შ. ყველა ეს არის ადამიანური ჭეშმარიტებები. ჩვენ შევკრიბეთ ჭეშმარიტებები თქვენთვის, რათა უკეთ გაიცნოთ თქვენი მომხმარებელი, იცოდეთ რა მოლოდინები და სურვილები აქვთ მათ. ეს ექსკლუზიური კვლევა არ არის მხოლოდ დამატებითი სერვისი თქვენი პარტნიორი McCann-ისგან, ჩვენ ვიცით, რამდენად სასარგებლო შეიძლება იყოს ეს ინფორმაცია კავშირებისა და თანამშრომლობისთვის. გარდა ამისა, ჩვენ ვიღებთ სოციალურ პასუხისმგებლობებს და ვცდილობთ შევამსუბუქოთ COVID-ის გავრცელების შემდეგ წარმოქმნილი სტრესი. საქართველოს შედეგებისთვის (მხოლოდ ქართველი მკითხველებისთვის), გთხოვთ მიჰყვეთ ამ ბმულს. 16 სხვა ქვეყნის შედეგებისთვის, გთხოვთ მიჰყვეთ ამ ბმულს. კვლევასთან დაკავშირებით მაესტროს რეპორტაჟისთვის, გთხოვთ მიჰყვეთ ამ ბმულს. McCann Tbilisi-ს სტრატეგიულ მენეჯერთან რადიო იმედის ინტერვიუსთვის, გთხოვთ მიჰყვეთ ამ ბმულს. McCann Tbilisi-ს სტრატეგიულ მენეჯერთან რუსთავი 2-ის ინტერვიუსთვის, გთხოვთ მიჰყვეთ ამ ბმულს.
ძვირფასო მკითხველო და McCann-ის მეგობარო,
“ეს უპრეცედენტო დროა” – ეს არის ფრაზა, რომელიც გვესმის მედიასა და საუბრებში მაშინ, როდესაც მსოფლიო საუკუნის პანდემიის ტყვეობაშია. ეჭვგარეშეა, რომ დღეს მცხოვრებ ადამიანთაგან ცოტას თუ უნახავს ასეთი მასშტაბის საზოგადოებრივი ჯანდაცვის კრიზისი. და უდავოა, რომ კორონავირუსის პანდემიის გავლენა უამრავი გზით შეცვლის ჩვენს სამყაროს.
თუმცა, როდესაც კაცობრიობის საერთო ისტორიას ვუყურებთ, ვიცით, რომ კრიზისის დაძლევა ჩვენი მემკვიდრეობის ფუნდამენტური განზომილებაა. სირთულეების გადალახვისას, კაცობრიობამ შეიმუშავა არა მხოლოდ მოკლევადიანი ტაქტიკა და გრძელვადიანი სტრატეგიები ისტორიული გამოწვევების დასაძლევად, არამედ ძირითადი ღირებულებები, რომლებიც გვაერთიანებს. ეს ადამიანური ჭეშმარიტებები გვეხმარება გავიაზროთ გარემოებები, რომლებიც ხშირად ჩვენს კონტროლს მიღმა გვეჩვენება.
როგორც კულტურის მკვლევრები, ჩვენ გამოვაქვეყნებთ მასალების სერიას, რომელიც მოგვცემს უშუალო კულტურული კონტექსტის ახლო ხედვას და ამავდროულად უფრო ფართო პერსპექტივას სტრატეგიული ხედვის, შემოქმედებითი ამბიციისა და ჰუმანიტარული რეაგირების შესაძლებლობისთვის. ამ მასალებიდან პირველია კვლევა, რომელიც ჩაატარეს McCann Worldgroup-ის სტრატეგიულმა გუნდებმა, მისმა წარმომადგენლობებმა და პარტნიორმა წევრებმა სხვადასხვა ქვეყანაში. McCann-ში ამაზე მომუშავე გუნდს ვუწოდებთ ჭეშმარიტების ჩემპიონებს.
კვლევა აჩვენებს, რას ელიან მომხმარებლები და საზოგადოება ძირითადად ბრენდებისგან, როგორია საერთო ყურადღება პანდემიის მიმართ, ვინ არიან საუკეთესო მოთამაშეები ერებთან კომუნიკაციაში, რას გრძნობენ ადამიანები პანდემიის რისკების წინაშე, როგორ უახლოვდებიან საყვარელ ადამიანებს, საყვარელ ბრენდებს, საყვარელ თემებს და ა.შ. ყველა ეს არის ადამიანური ჭეშმარიტებები. ჩვენ შევკრიბეთ ჭეშმარიტებები თქვენთვის, რათა უკეთ გაიცნოთ თქვენი მომხმარებელი, იცოდეთ რა მოლოდინები და სურვილები აქვთ მათ. ეს ექსკლუზიური კვლევა არ არის მხოლოდ დამატებითი სერვისი თქვენი პარტნიორი McCann-ისგან, ჩვენ ვიცით, რამდენად სასარგებლო შეიძლება იყოს ეს ინფორმაცია კავშირებისა და თანამშრომლობისთვის. გარდა ამისა, ჩვენ ვიღებთ სოციალურ პასუხისმგებლობებს და ვცდილობთ შევამსუბუქოთ COVID-ის გავრცელების შემდეგ წარმოქმნილი სტრესი. საქართველოს შედეგებისთვის (მხოლოდ ქართველი მკითხველებისთვის), გთხოვთ მიჰყვეთ ამ ბმულს. 16 სხვა ქვეყნის შედეგებისთვის, გთხოვთ მიჰყვეთ ამ ბმულს. კვლევასთან დაკავშირებით მაესტროს რეპორტაჟისთვის, გთხოვთ მიჰყვეთ ამ ბმულს. McCann Tbilisi-ს სტრატეგიულ მენეჯერთან რადიო იმედის ინტერვიუსთვის, გთხოვთ მიჰყვეთ ამ ბმულს. McCann Tbilisi-ს სტრატეგიულ მენეჯერთან რუსთავი 2-ის ინტერვიუსთვის, გთხოვთ მიჰყვეთ ამ ბმულს.