ავერსი ფარმა – ჯადოსნური გზა ავერსამდე
ფარმაცევტული ქსელი “ავერსი” საქართველოს ბაზარზე თითქმის 30 წელია ოპერირებს, მაგრამ აქამდე ვიდეორეკლამებით ნაკლებად გამოირჩეოდა. ამ წელს კი, McCann-თან თანამშრომლობით, ბრენდმა გადაწყვიტა ეს შეეცვალა, და ასე შეიქმნა ჩვენი არაჩვეულებრივი რეკლამა.
ავერსის მთავარი სიმბოლო - თეთრი მტრედი - გამოყენებულია მის ლოგოში, და ასევე ეს არის ბრენდის ლოიალობის ბარათის სახელი. ლოიალობის ბარათის კომუნიკაციით, კომპანიას სურდა კრეატიულად ეჩვენებინა ყველაზე მარტივი გზა აფთიაქამდე. ამისთვის სპეციალურად შევქმენით ახალი, საოჯახო ფორმატის სამაგიდო თამაში და გამოვიყენეთ ვიდეოში. ვიზუალურად შესანიშნავი სამაგიდო თამაში, რომელიც სხვადასხვა სამედიცინო ნიშნებით არის გაფორმებული და მთელი ოჯახი სიამოვნებით თამაშობს, არის ლოიალურობის ალეგორია და ერთგვარი ჯადოსნური გზა ავერსისკენ.
ფარმაცევტული ქსელი “ავერსი” საქართველოს ბაზარზე თითქმის 30 წელია ოპერირებს, მაგრამ აქამდე ვიდეორეკლამებით ნაკლებად გამოირჩეოდა. ამ წელს კი, McCann-თან თანამშრომლობით, ბრენდმა გადაწყვიტა ეს შეეცვალა, და ასე შეიქმნა ჩვენი არაჩვეულებრივი რეკლამა.
ავერსის მთავარი სიმბოლო - თეთრი მტრედი - გამოყენებულია მის ლოგოში, და ასევე ეს არის ბრენდის ლოიალობის ბარათის სახელი. ლოიალობის ბარათის კომუნიკაციით, კომპანიას სურდა კრეატიულად ეჩვენებინა ყველაზე მარტივი გზა აფთიაქამდე. ამისთვის სპეციალურად შევქმენით ახალი, საოჯახო ფორმატის სამაგიდო თამაში და გამოვიყენეთ ვიდეოში. ვიზუალურად შესანიშნავი სამაგიდო თამაში, რომელიც სხვადასხვა სამედიცინო ნიშნებით არის გაფორმებული და მთელი ოჯახი სიამოვნებით თამაშობს, არის ლოიალურობის ალეგორია და ერთგვარი ჯადოსნური გზა ავერსისკენ.