არსებობენ თუ არა მუდმივი კლიენტები?

სექტემბერი 20, 2024 | სიახლეები

კლიენტები ხშირად იცვლიან სააგენტოებს, თუმცა არსებობს გზები, რომ სააგენტოებმა ხანგრძლივი და ურთიერთსასარგებლო პარტნიორობები ააწყონ.
მიუხედავად კლიენტების ხშირი ცვლილებისა, ზოგიერთი სააგენტო და კლიენტი ათწლეულების მანძილზე თანამშრომლობს. მაგალითად, AMV და Sainsbury’s 40 წელი, ხოლო Ford და WPP 75 წელი თანამშრომლობდნენ.

მედია სააგენტოების კონტრაქტები უფრო მოკლევადიანია, რაც იმას ნიშნავს, რომ კლიენტები ხშირად იცვლიან სააგენტოს პერიოდული შეფასებების გამო. ამიტომ, სააგენტოებმა მუდმივად უნდა აჩვენონ, რომ მათი მომსახურება ღირებულია.

კლიენტები, ჩვეულებრივ, იმიტომ იცვლიან სააგენტოებს რომ ვერ ხედავენ მათი ინვესტიციის შედეგს ან ვერ გრძნობენ, რომ ამ თანამშრომლობისგან საჭირო შედეგს იღებენ. კულტურული თავსებადობა და გაზიარებული ღირებულებები ამაში მნიშვნელოვან როლს ასრულებს. როდესაც სააგენტო და კლიენტი იზიარებენ მსგავს მიზნებს, ისინი უფრო ადვილად აშენებენ ნდობას და ხანგრძლივ ურთიერთობას.

განვიხილოთ რამდენიმე კითხვა, რათა გავიგოთ, თუ როგორ შეგვიძლია ხანგრძლივი პარტნიორობები ავაშენოთ.

კარგი პარტნიორი ხართ?

კლიენტებთან ურთიერთობა მხოლოდ დავალებების შესრულებით არ შემოიფარგლება. ჩვენი კვლევები აჩვენებს, რომ კლიენტებისთვის მნიშვნელოვანია, სააგენტო იყოს მათი გუნდის განუყოფელი ნაწილი.

ამას მრავალი სარგებელი მოაქვს; პირველ რიგში, უმჯობესდება კომუნიკაცია. მეორეც, საშუალებას გვაძლევს სწრაფად მოვერგოთ ბაზრის ცვლილებებს. როგორც მედია სააგენტო, ჩვენ ხშირად ვმუშაობთ მრავალბრენდულ კლიენტებთან და ამით შესაძლებლობა გვეძლევა, რომ ყველა პარტნიორ სააგენტოსთან ერთად ვიმუშაოთ ერთიანი მიზნისკენ და კლიენტს კიდევ უფრო მეტი ღირებულება შევთავაზოთ.

მნიშვნელოვანია, გავიგოთ კლიენტის მთავარი გადაწყვეტილების მიმღები პირების, მაგალითად, აღმასრულებელი დირექტორის და ფინანსური დირექტორის მოსაზრებები მედიის ბიუჯეტის შესახებ. ეს დაგვეხმარება, რომ უკეთ წარვუდგინოთ ჩვენი იდეები და მოვიზიდოთ ინვესტიციები.

თქვენი მონაცემები და ოპერაციები შეესაბამება სტანდარტს?

მონაცემები წარმატებული მარკეტინგული სტრატეგიის საფუძველია, თუმცა, ხელოვნურ ინტელექტზე და დიდ მონაცემთა ბაზებზე ძლიერმა დამოკიდებულებამ შეიძლება გამოიწვიოს მონაცემთა ერთფეროვნება და შეზღუდოს ჩვენი შესაძლებლობები. აქედან გამომდინარე, მხოლოდ ალგორითმებს არ უნდა დავეყრდნოთ.

უფრო ეფექტური მიდგომაა მონაცემებში არსებული ხარვეზების იდენტიფიცირება. ამის დახმარებით ჩვენ შეგვიძლია უკეთ გავაანალიზოთ მომხმარებლის დამოკიდებულება და მივიღოთ უფრო სწორი გადაწყვეტილებები. ეს გულისხმობს, რომ ჩვენ უნდა გვესმოდეს არა მხოლოდ ჩვენი საკუთარი, არამედ ჩვენი პარტნიორების მაგალითად, კლიენტთა ურთიერთობების მართვის სისტემები (CRM) ჩვეულებრივ მედია სააგენტოების მიერ არ იმართება, მაგრამ ჩვენ მაინც უნდა გვესმოდეს, თუ როგორ მუშაობს ისინი, რათა დავეხმაროთ ჩვენს კლიენტებს.

თუ ჩვენ შევძლებთ იმის გაგებას, თუ რა პრობლემები აწუხებს ჩვენს კლიენტებს, შევძლებთ უფრო ეფექტური სტრატეგიებს შევიმუშაოთ და გავაუმჯობესოთ ჩვენი კავშირები.

რამდენად ინდივიდუალურია თქვენი შეთავაზებები?

მედია სააგენტოს წარმატება დამოკიდებულია იმაზე, თუ რამდენად კარგად შეუძლია მას კლიენტის მიზნების შესაბამისი სტრატეგიების შემუშავება და განხორციელება. ეს მოითხოვს არა მხოლოდ ინოვაციური იდეების შემუშავებას, არამედ ყოვლისმომცველ მიდგომას შესრულებისა და შედეგების გაზომვის მიმართ.

მნიშვნელოვანია, რომ სააგენტოებმა რეგულარულად შეამოწმონ, თუ რამდენად ეფექტურია მათი სტრატეგიები და რამდენად უახლოვდებიან ისინი კლიენტის მიზნებს.

ეს მოითხოვს გადახვევას ერთიანი მიდგომისგან და სხვადასხვა მეტრიკის ღრმა ანალიზს, რათა განისაზღვროს, რომელია ყველაზე მნიშვნელოვანი კონკრეტული კლიენტისთვის.

მარკეტინგი დინამიური სფეროა და ამიტომ სააგენტოები უნდა იყვნენ მზად ახალი იდეებისა და მიდგომების მისაღებად.

სააგენტოები უნდა იყვნენ პროაქტიულები და მუდმივად ეძიონ გაუმჯობესების გზები, მზად უნდა იყვნენ ახალი ინფორმაციისა და ტენდენციების მისაღებად. ეს დაეხმარებათ შეინარჩუნონ კონკურენტუნარიანობა და დააკმაყოფილონ კლიენტების მზარდი მოლოდინები.

აზროვნებთ თუ არა განსხვავებულად?

მრავალფეროვნება გუნდებში უზრუნველყოფს უფრო ძლიერ კავშირებს კლიენტებთან და ასტიმულირებს კრეატიულ აზროვნებას.

მრავალფეროვანი გუნდები გვეხმარებიან, რომ აღმოვაჩინოთ ჩვენი სტრატეგიების სუსტი ადგილები და ბრმა ლაქები, რაც გვაძლევს საშუალებას, შევქმნათ უფრო მყარი და ეფექტური კამპანიები.

ერთგვაროვანი გუნდები კი ვერ ახერხებენ ბაზრის ტენდენციების სირთულეების სრულად გააზრებას, რამაც შეიძლება უარყოფითად იმოქმედოს კამპანიების შედეგებზე.

მიუხედავად იმისა, რომ ბევრ კლიენტს ჰყავს მრავალფეროვანი გუნდები, მათი შემადგენლობა, როგორც წესი, არ ასახავს აზროვნების, გამოცდილების, კულტურისა და შეხედულებების სრულ სპექტრს, რაც საჭიროა ფართო აუდიტორიის მოზიდვისთვის. ამიტომ სააგენტოების მნიშვნელოვანი როლია შესთავაზონ კლიენტებს უფრო ფართო პერსპექტივა, შეავსონ მათი ცოდნა და შექმნან უფრო ჰოლისტიკური მიდგომები.

სწორი ენით საუბრობთ?

ძლიერი და გამჭვირვალე კომუნიკაცია სააგენტოსა და კლიენტს შორის არის ხანგრძლივი და წარმატებული პარტნიორობის საფუძველი, თუმცა, ეფექტური კომუნიკაცია სიტყვების გაცვლაზე მეტს გულისხმობს.

სწორი ენის გამოყენება გადამწყვეტია. ეს ნიშნავს არა მხოლოდ ტექნიკური ტერმინების თავიდან აცილებას, არამედ კლიენტის მიზნებისა და პრიორიტეტების ღრმა გააზრებას და მათთან სრულ შესაბამისობაში მუშაობას.

ამისათვის აუცილებელია ბიზნესის სხვადასხვა სფეროში მომუშავე ყველა დაინტერესებული მხარის საჭიროებების სრულად გააზრება და მათთან ეფექტური კომუნიკაცია.

სწორი კითხვების დასმა კიდევ უფრო მნიშვნელოვანია. ღრმა და დეტალური კითხვები გვეხმარება გამოვავლინოთ კლიენტის საჭიროებების ყველაზე დახვეწილი ასპექტებიც კი, რომლებიც ხშირად არ ითქმის ხმამაღლა. მხოლოდ ასე შეგვიძლია განვახორციელოთ ნამდვილი და გრძელვადიანი ცვლილებები.

პრაქტიკაში ეს ნიშნავს კლიენტის მონაცემების ანალიზს და სწორი კითხვების დასმას. მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე ჩვენ შეგვიძლია გავხდეთ თარჯიმნები კლიენტსა და ბაზარს შორის. წარმატებული მარკეტინგული სტრატეგიები ყოველთვის ითვალისწინებს სამიზნე აუდიტორიის ცვალებად საჭიროებებს.

ანალიზი არ უნდა შემოიფარგლებოდეს მხოლოდ კამპანიის დასასრულს შედეგების შეფასებით. ეს უნდა იყოს მუდმივი პროცესი, რომლის დროსაც ვაანალიზებთ მონაცემებს და ვაკონტროლებთ სწორ მეტრიკებს. ამის საფუძველზე ჩვენ შეგვიძლია თანდათან გავაუმჯობესოთ ჩვენი სტრატეგიები და მაქსიმალურად გავზარდოთ მიღწევები.

მუდმივი ცნობისმოყვარეობა არის ყველა ამ პროცესის საფუძველი, განსაკუთრებით იმის გათვალისწინებით, თუ რა სწრაფად იცვლება მედიის გარემო.

სააგენტოები უნდა იყვნენ მუდმივად ძიების პროცესში, ახალი სტრატეგიები შეისწავლონ და განსხვავებული აზრები გააერთიანონ, რათა ინოვაციების წინა ფრონტზე დარჩნენ.

სწორედ ასე შეგვიძლია შევქმნათ ის განსაკუთრებული კავშირები კლიენტებთან, რომლებიც ხანგრძლივ და წარმატებულ თანამშრომლობას განაპირობებს.

 

ჩვენთან თანამშრომლობის დაწყება მარტივია. ჩანიშნეთ შეხვედრა და ჩვენ მალევე დაგიკავშირდებით