სიახლეები
ახალი მარკეტინგული პლატფორმა Advertising.ge ადგილობრივ და საერთაშორისო კომპანიებს ერთი ფანჯრის პრინციპით მოემსახურება
ოქტომბერი 22, 2024
საქართველოში პირველი ინოვაციური საკომუნიკაციო პლატფორმა Advertising.ge ამოქმედდა, რომელიც ადგილობრივ და საერთაშორისო კომპანიებს ერთი ფანჯრის პრინციპით გაუწევს სარეკლამო და მარკეტინგულ მომსახურებას. Advertising.ge სარეკლამო სააგენტოების ჰაბია, რომელიც 8 საერთაშორისო და ადგილობრივ სააგენტოს...
მეტიEl Almendro-მ 2024 წლის საშობაო კამპანიის განსავითარებლად არჩევანი McCann-ზე შეაჩერა
სექტემბერი 24, 2024
Delaviuda Confectionery Group-ის ცნობილმა ბრენდმა – El Almendro-მ, დააანონსა McCann Worldgroup-თან თანამშრომლობა წლევანდელი საშობაო კამპანიის შექმნისა და წარმოებისთვის. ბრენდი მიზნად ისახავს საშობაო პერიოდში კომუნიკაციის განვითარებას ისე, რომ შეინარჩუნოს თავისი საფირმო...
მეტიბრენდის უპირატესობა – სიახლე მსოფლიო ბაზარზე B2B წარმოება – B2H აზროვნებით
სექტემბერი 23, 2024
წარმოგიდგენთ Momentum Worldwide-ის B2B Pulse კვლევის პირველ შეჯამებას, სადაც ჩვენ გაგიზიარებთ შეხედულებებს იმის შესახებ, თუ როგორ შეუძლიათ ბრენდებს შექმნან ადამიანზე ორიენტირებული გამოცდილება, რომელიც ახდენს გავლენას და ქმნის შეუდარებელ ღირებულებას. ჩვენ...
მეტიბრენდის ევოლუცია ხელოვნური ინტელექტის ეპოქაში
სექტემბერი 20, 2024
“ხელოვნურ ინტელექტს უჭირს ისეთი ინფორმაციის დავიწყება, რომელიც ერთხელ უკვე შეისწავლა. ანუ მას უჭირს თავისი “მუტაციების” გაუქმება, იმ ცვლილებების, რომლებიც მისი მუშაობის პროცესში მოხდა. ეს პრობლემატური საკითხია, რადგან თუ ჩვენ დღეს...
მეტიარსებობენ თუ არა მუდმივი კლიენტები?
სექტემბერი 20, 2024
კლიენტები ხშირად იცვლიან სააგენტოებს, თუმცა არსებობს გზები, რომ სააგენტოებმა ხანგრძლივი და ურთიერთსასარგებლო პარტნიორობები ააწყონ. მიუხედავად კლიენტების ხშირი ცვლილებისა, ზოგიერთი სააგენტო და კლიენტი ათწლეულების მანძილზე თანამშრომლობს. მაგალითად, AMV და Sainsbury’s 40...
მეტი