კარიერა

ოფისის მენეჯერი

ვეძებთ ოფისის მენეჯერს McCann Tbilisi-ში

 

სტრუქტურული ერთეული: ადმინისტრაციული განყოფილება
თანამდებობა: ოფისის მენეჯერი
სამუშაო ადგილის მდებარეობა: თბილისი, საბურთალო
სახელი, გვარი: —-
ექვემდებარება: გენერალური მენეჯერი, აღმასრულებელი დირექტორი, დირექტორი
დავალებებს იღებს: არმ სპეციალისტი, გენერალური მენეჯერი, აღმასრულებელი დირექტორი, დირექტორი
 

ძირითადი პასუხისმგებლობები:

 

·      ლოჯისტიკური სერვისის უზრუნველყოფა;

·      წინამდებარე სამუშაო აღწერილობით განსაზღვრული პუნქტების, დასახული ამოცანებისა და ფუნქცია–მოვალეობების ზედმიწევნით შესრულება

·      კომპანიის კონფიდენციალობის დაცვა

 

უფლებები:

 

·      სტრუქტურული ერთეულებისაგან საქმიანობასთან დაკავშირებული საჭირო ინფორმაციის მოთხოვნა

·      დებულებით და დირექტორის ბრძანებით განსაზღვრული კომპეტენციის ფარგლებში      გადაწყვეტილებების მიღება

·      თავისი კომპეტენციის ფარგლებში საქმიანობის ეფექტურად წარმართვისათვის საჭირო აუცილებელი პირობების მოთხოვნა

 

ფუნქცია–მოვალეობები:

 

·        ოფისში შემოსული ზარების მიღება, გადამისამართება, ინფორმაციის მიწოდება და რეპორტინგი

·        შემოსული სტუმრის დახვედრა; სტუმრების გამასპინძლება (ყავა-ჩაის მომზადება)

·        შეხვედრების დანიშნვა, გადადება ან/და გაუქმება

·        შეხვედრების ოთახის მუდმივად მოწესრიგებულ რეჟიმში უზრუნველყოფა

·        შეხვედრებისათვის შეხვედრების ოთახის დაჯავშნა და შესაბამისი გრაფიკის შედგენა/კონტროლი

·        ოფისის მეილების მუდმივ რეჟიმში შემოწმება, შემოსული ინფორმაციის დროული გადამისამართება

·        შემომავალი და გამავალი დოკუმენტაციის ადმინისტრირება (გატარება/აღრიცხვა, ფაილინგი…)

·        საკურიერო კომპანიებთან ურთიერთობა

·        ტექნიკური და ადმინისტრაციული საკითხების ორგანიზება თანამშრომლების დავალებით

·        თანამშრომელთა მოსვლის/წასვლის პროგრამის / ჟურნალის კონტროლი, რეპორტინგი

·        ინტერნეტ აუთსორსინგის კომპანიასა და სხვა მომწოდებლებთან ურთიერობა ოფისის გამართული მუშაობის უზრუნველსაყოფად

·        საწვავის ტალონების გაცემის ყოველდღიური აღრიცხვა, ყოველთვიური რეპორტის წარმოება

·        ოფისის მძღოლთან ურთიერთობა, მოძრაობის განრიგის კონტროლი

·        ტაქსის კომპანიასთან ურთიერთობა

·        ტექნიკური მოწყობილობების, მეილების, კორპორატიული ნომრების და სხვა ტიპის ბაზების შექმნა / განახლება

·        სავიზიტო ბარათების და სხვა საოფისე ნივთების (კონვერტები და ა.შ.) დამზადების/შესყიდვის ორგანიზება და კონტროლი

·        ოფისში არსებული საწყობის კონტრილი და აღრიცხვა

·        საჭიროების შემთხვევაში მონაცემთა შეყვანა, ინფორმაციის მოძიება, შეკვეთა და სხვა

·        სხვა ტიპის დავალებების შესრულება დირექტორთან შეთანხმებით

 

გადაწყვეტილებების მიღების დონე: კომპეტენციისა და უფლებამოსილებების ფარგლებში იღებს გადაწყვეტილებებს, კრეატიულ დირექტორთან შეთანხმებით
ანგარიშგების კრიტერიუმები: ზეპირსიტყვიერი და/ან წერილობითი ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან (უშუალო ხელმძღვანელის მიერ დადგენილი პერიოდულობით და ფორმით)
ურთიერთქმედება სხვა სტრუქტურულ ერთეულებთან:
კომპანიის შიგნით: ყველა სტრუქტურული ერთეული
კომპანიის გარეთ: მომწოდებლები
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
განათლება: უმაღლესი
საკვალიფიკაციო/პროფესიული მოთხოვნები: შესყიდვების სფეროში გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად
მუშაობის გამოცდილება: ანალოგიურ თანამდებობაზე მუშაობის გამოცდილება – 1 წელი
უცხო ენების ცოდნა: ინგლისური (სრულყოფილად)
კომპიუტერის ცოდნა: საოფისე პროგრამები
ამატებითი მოთხოვნები (პროფესიული): ოფისის მენეჯმენტის პრინციპების ცოდნა
დამატებითი მოთხოვნები (პიროვნული): პასუხისმგებლობის გრძნობა, ვერბალური და წერითი კომუნიკაციის უნარი, პრობლემების გადაჭრის უნარი, სწორი დაგეგმარების და დროის მართვის უნარი, ორგანიზებულობა, შრომისმოყვარე, ენერგიული, დისციპლინირებული, დეტალების მიმართ ყურადღებიანი
CV-ები უნდა გამოაგზავნოთ მისამართზე: info@advertising.ge

 

 

უკან

ჩვენთან თანამშრომლობის დაწყება მარტივია. ჩანიშნეთ შეხვედრა და ჩვენ მალევე დაგიკავშირდებით