კარიერა
ოფისის მენეჯერი
ვეძებთ ოფისის მენეჯერს McCann Tbilisi-ში
| სტრუქტურული ერთეული: | ადმინისტრაციული განყოფილება |
| თანამდებობა: | ოფისის მენეჯერი |
| სამუშაო ადგილის მდებარეობა: | თბილისი, საბურთალო |
| სახელი, გვარი: | —- |
| ექვემდებარება: | გენერალური მენეჯერი, აღმასრულებელი დირექტორი, დირექტორი |
| დავალებებს იღებს: | არმ სპეციალისტი, გენერალური მენეჯერი, აღმასრულებელი დირექტორი, დირექტორი |
|
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
· ლოჯისტიკური სერვისის უზრუნველყოფა; · წინამდებარე სამუშაო აღწერილობით განსაზღვრული პუნქტების, დასახული ამოცანებისა და ფუნქცია–მოვალეობების ზედმიწევნით შესრულება · კომპანიის კონფიდენციალობის დაცვა
|
|
| უფლებები:
· სტრუქტურული ერთეულებისაგან საქმიანობასთან დაკავშირებული საჭირო ინფორმაციის მოთხოვნა · დებულებით და დირექტორის ბრძანებით განსაზღვრული კომპეტენციის ფარგლებში გადაწყვეტილებების მიღება · თავისი კომპეტენციის ფარგლებში საქმიანობის ეფექტურად წარმართვისათვის საჭირო აუცილებელი პირობების მოთხოვნა |
|
|
ფუნქცია–მოვალეობები:
· ოფისში შემოსული ზარების მიღება, გადამისამართება, ინფორმაციის მიწოდება და რეპორტინგი · შემოსული სტუმრის დახვედრა; სტუმრების გამასპინძლება (ყავა-ჩაის მომზადება) · შეხვედრების დანიშნვა, გადადება ან/და გაუქმება · შეხვედრების ოთახის მუდმივად მოწესრიგებულ რეჟიმში უზრუნველყოფა · შეხვედრებისათვის შეხვედრების ოთახის დაჯავშნა და შესაბამისი გრაფიკის შედგენა/კონტროლი · ოფისის მეილების მუდმივ რეჟიმში შემოწმება, შემოსული ინფორმაციის დროული გადამისამართება · შემომავალი და გამავალი დოკუმენტაციის ადმინისტრირება (გატარება/აღრიცხვა, ფაილინგი…) · საკურიერო კომპანიებთან ურთიერთობა · ტექნიკური და ადმინისტრაციული საკითხების ორგანიზება თანამშრომლების დავალებით · თანამშრომელთა მოსვლის/წასვლის პროგრამის / ჟურნალის კონტროლი, რეპორტინგი · ინტერნეტ აუთსორსინგის კომპანიასა და სხვა მომწოდებლებთან ურთიერობა ოფისის გამართული მუშაობის უზრუნველსაყოფად · საწვავის ტალონების გაცემის ყოველდღიური აღრიცხვა, ყოველთვიური რეპორტის წარმოება · ოფისის მძღოლთან ურთიერთობა, მოძრაობის განრიგის კონტროლი · ტაქსის კომპანიასთან ურთიერთობა · ტექნიკური მოწყობილობების, მეილების, კორპორატიული ნომრების და სხვა ტიპის ბაზების შექმნა / განახლება · სავიზიტო ბარათების და სხვა საოფისე ნივთების (კონვერტები და ა.შ.) დამზადების/შესყიდვის ორგანიზება და კონტროლი · ოფისში არსებული საწყობის კონტრილი და აღრიცხვა · საჭიროების შემთხვევაში მონაცემთა შეყვანა, ინფორმაციის მოძიება, შეკვეთა და სხვა · სხვა ტიპის დავალებების შესრულება დირექტორთან შეთანხმებით
|
|
| გადაწყვეტილებების მიღების დონე: | კომპეტენციისა და უფლებამოსილებების ფარგლებში იღებს გადაწყვეტილებებს, კრეატიულ დირექტორთან შეთანხმებით |
| ანგარიშგების კრიტერიუმები: | ზეპირსიტყვიერი და/ან წერილობითი ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან (უშუალო ხელმძღვანელის მიერ დადგენილი პერიოდულობით და ფორმით) |
| ურთიერთქმედება სხვა სტრუქტურულ ერთეულებთან: | |
| კომპანიის შიგნით: | ყველა სტრუქტურული ერთეული |
| კომპანიის გარეთ: | მომწოდებლები |
| საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: | |
| განათლება: | უმაღლესი |
| საკვალიფიკაციო/პროფესიული მოთხოვნები: | შესყიდვების სფეროში გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად |
| მუშაობის გამოცდილება: | ანალოგიურ თანამდებობაზე მუშაობის გამოცდილება – 1 წელი |
| უცხო ენების ცოდნა: | ინგლისური (სრულყოფილად) |
| კომპიუტერის ცოდნა: | საოფისე პროგრამები |
| დამატებითი მოთხოვნები (პროფესიული): | ოფისის მენეჯმენტის პრინციპების ცოდნა |
| დამატებითი მოთხოვნები (პიროვნული): | პასუხისმგებლობის გრძნობა, ვერბალური და წერითი კომუნიკაციის უნარი, პრობლემების გადაჭრის უნარი, სწორი დაგეგმარების და დროის მართვის უნარი, ორგანიზებულობა, შრომისმოყვარე, ენერგიული, დისციპლინირებული, დეტალების მიმართ ყურადღებიანი |
| CV-ები უნდა გამოაგზავნოთ მისამართზე: info@advertising.ge | |
უკან